När livet tar en vändning...

Vad gör väl det att jag inte längre är det jag än gång var,
vad gör det väl att tuttarna hänger, rumpan är platt & hyn
full med små kvisslor............ INGENTING !

Min hjärtegryn är sjukt, min lillskrutta mår inte bra & då
spelar inget annat ngn roll.
Det enda jag önskar & vill är att Edith ska bli frisk igen,
det enda jag vill är att hon tittar på mig med sina blå ögon
& ler. Hon har suttit i min famn hela natten, hostat & väst
i sina luftrör & jag kan bara finnas nära för jag kan inte hjälpa
henne.
T är på sjukhuset med Edith nu eftersom jag behövde sova en
stund, men här hemma finns Engla & Astrid & dom behöver mig
oxå så sovningen får vänta tills senare.

Usch jag känner mig så nere & ledsen, vill bara att livet ska bli
som vanligt igen med bus & stoj.
Ta hand om varandra idag, visa ALLA ni har kära att ni ÄLSKAR dom !!

Kram & Puss ♥ ♥ ♥ ♥

 MITT HJÄRTA

Kommentarer
Elin(Edvinsmamma) säger:

Usch att liten ska bli så sjuk!

Men hon är ju på ett bra ställe nu!

Hoppas att hon snart kryar på sig..



Kramar om!

2009-04-11 | 10:06:42
Bloggadress: http://edvinsmamma.blogg.se/
♥ MammaRussin säger:

nej men fyyyy!! Är hon så dålig, lilla Edith...

jag ryser av obehag för vad ni får gå igenom.. usch.. hoppas hoppas att lilla gosan snart blir bättre.. och krama om din två stora sessor från mig och stina med... och naturligtvis en bamse kram till dig med tjejen..

kramen

2009-04-11 | 10:11:04
Bloggadress: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Lotta säger:

NEJ!

Är hon fortfarande kvar på sjukhuset.

Stackars stackars.

Du har så rätt i att barnens hälsa kommer före allt annat. ALLTID!

Man känner sig såå maktlös när man inget kan göra.

Nu snackar jag bara om magsjukor och febrar för mina barn har aldrig varit sjukare än så. Peppar peppar...

Men det räcker!

Man vill ju som du säger att de ska skratta, leka och må bra!

Tänker på dig min vän!

Kram

2009-04-11 | 10:11:15
Bloggadress: http://steinsdotter.blogg.se/
Dannelina säger:

Hejsan jag kikade in en sväng och ser detta om lilla Edith..

Här sitter jag och mår dåligt på mitt vis & så har ni en jätte dålig liten lill tjej..

ÅÅÅ om jag kunde hjälpa er på något vis..

Det finns inget värre än när barnen mår dåligt man känner sig så maktlös..

man vill inget hellre än att ta bort det onda eller hostan, febern eller vad det nu är..

Mina barn är stora nu men när dom blir sjuka så är dom så små och ynkliga igen..

Min lill skit som bara är här varannan vecka han har förmågan att vara sjuk just dom veckorna när han är här..

Ligger nog något psykologiskt i detta..

För MAMMA är alltid Mamma även om vi är skilda och att han får så mycket kärlek från pappa sin och sin nya familj där..



Detta blev långt du orkar nog inte läsa hälften men ett sista ord så tänker jag på er..



Jag finns oxå till hjälp om ni behöver hjälp med barnen..

jag kan gärna vara där om ni vill detta..

bara så ni vet så finns jag oxå..



Kramar i massor**

2009-04-11 | 10:26:19
Bloggadress: http://dannelina.blogg.se/
Sara säger:

Hej vännen.

Inte kul att läsa att E är urdålig. Vet ju hur det kan vara med de små. Men hon måste verkligen ha åkt på en riktig vända eftersom han är kvar.

Hoppas du får lite sömn och att E blir pigg snabbt.

En stor kram till dig och din familj.

2009-04-11 | 10:59:04
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Anna säger:

Tänkte just på er & att jag måste kika in så såg ja att du hunnit skriva en kommentar.



Näää är lillan så sjuk att hon fick stanna kvar på sjukhuset, TÄNKER PÅ ER! Måste vara det värsta när en små är sjuka.



Har hon blivit något bättre?

Tror du ni får hem henne idag?



massor med tröstkramar

2009-04-11 | 11:09:27
Bloggadress: http://annasinspiration.blogg.se/
malin säger:

Stackars liten :(

Jag hoppas verkligen hon blir bättre!!

2009-04-11 | 11:23:54
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Em säger:

Men lilla gumman da, usch vad jobbigt!

Det varsta som finns ar nar sma barn ar sjukliga

& man inte kan gora mer an att bara finnas dar,

man kanner sig sa maktlos! Men att bara sitta & halla

om henne hjalper nog mer an vad man kan tanka sig :)



Hoppas du fick lite somn tillslut & att lilla Edith

mar battre nu, snuttan! Kramar

2009-04-11 | 11:34:53
Bloggadress: http://mammaochbullen.blogg.se/
**Wojtan** säger:

Hej



Visst är det så att det viktigaste i livet är att de man älskar har det bra.

Man känner sig så hjälplös när de små mår dåligt. Hoppas nu att hon kryar på sig ordentligt och att det hjälper med inhalatorn.

Kram Wojtan

2009-04-11 | 22:01:38
Bloggadress: http://wojtansblogg.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback