Äkta vänskap...

Ibland undrar jag om mäns vänskaper någonsin kan bli som kvinnors.
De nära vänner jag har kan jag prata med allt om, både det riktigt hemska o det riktigt underbara!

Hur många gånger har inte mina bästa vänner suttit o gråtit med mig när mitt hjärta gått i tusen bitar!?

Hur många gånger har inte jag suttit o gråtit  med mina bästa vänner för att deras hjärtan kossats!?

Hur många gånger har vi inte skrattat åt egentligen ingenting, men där ingenting betydde allt.

Det mina bästa vänner inte vet om mig vet jag inte ens själv...

Tack mina underbara vänner för att ni finns där för en tokstolla som mig.
Jag älskar er jättemycket.................

Kommentarer
Sara säger:

Jag tror inte man överlever utan äkta vänskap..



Massor med kramar Sara

2009-02-01 | 22:56:05
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Anonym säger:

Ja det är fint med vänner som man kan följa

i vått och torrt, i uppförsbackar och medflyt.

Tack för att du finns och smittar med ditt skratt.



Kram Nettan

2009-02-02 | 08:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback