Bestämt mig!

Efter mycket om o men har jag bestämt mig för att inte följa med till
Chicago.
När jag var hos pappa tittade vi hans almanacka o såg att han skulle
både NY o Peking i mars så jag följer med då istället.

Så nu kan jag släppa det o koncentrera mig på helgens bravader
istället! Loppis o tjejfest.....

Skjutsade ut pappa till flygklubben efter att vi hämtat Engla o Astrid
på dagis.
När vi kom hem hade T lagat kycklinggryta med ris, jättegott!!

Nu har jag precis badat Edith o lagt henne så nu ska jag lägga de
andra två.
Sen ska jag krypa upp i soffan o äta Sia´s nya glass Viol, den kan
jag verkligen rekommendera om ni inte smakat den ännu.


Har molvärk i magen, men jag tror inte att jag ska ha mens förrän

om en vecka.. Ja, ja det visar sig!


T är o tränar som vanligt, men det är snart slut på säsongen o det

känns skönt..

Tänd några ljus o kura ner i soffan, det färtjänat ni=)


Kommentarer
Sara säger:

Ja jag ska nog ta mig och min nackspärr på en afton i soffan ;)

Kram till dig..

2009-02-05 | 19:41:12
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback