" Dagen D "

Så är jag då ett år äldre, tänk vad konstigt det är!
Från en dag till en annan är jag plötsligt ytterligare
ett steg längre upp på ålders-stegen....

Dagen började med sång o frukost, sen gick vi ut
hela familjen i det ljuvliga vädret.
Efter några timmars lekande  i snön, gick vi in o
födelsedagsfikade.
Det blev kladdkaka med vispgrädde, mums!!

Nu kom jag precis hem ifrån jobbet, var tvungen att
ta med dit några timmar för ett möte.

Pratade med Linda imorse, jag vet inte om vi kom
nån vart egentligen...
Mer än att jag kände att hon inte förstod!

Kommentarer
Ina säger:

Grattis på födelsedagen!

2009-02-09 | 18:34:09
Bloggadress: http://inasblogg.webblogg.se/
Sara säger:

Congratz min kära Frida.

Var i Sura idag och jobbade ART med Åsa, träffade Jens och Ulrika på Pizzabuffén ;)

Hoppas vi ses snart

Stor grattiskram..

2009-02-09 | 19:04:24
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Lotta säger:

Usch! Fy mig!

Tänk att jag glömde att grattulera dig.

Skäms på dig Lotta Potta.

Många grattiskramisar till dig.

2009-02-09 | 19:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback