Härliga....

eftermiddag. Hämtade Astrid på dagis, vi åkte
till Mc Donalds och mös ihop bara hon o jag.
T o Edith var hemma, jag ville inte ta ut henne
i kylan när hon inte mår bra.

Efter att vi ätit åkte vi o köpte godis, Astrid tittade
på mig med stora frågande ögon, Skulle vi köpa
godis idag fast det inte var lördag ?

När jag förklarade att vi kunde ha myskväll om
hon ville, log hon med hela ansiktet o sa JA så hela
affären hörde=)

Jag måste verkligen göra mer saker med henne själv,
hon behöver det o jag med.

Nu tittar T o Astrid på Emil i Lönneberga, o Edith ligger
o gosar i pappas knä.
Engla ringde tidigare idag o berättade att hon o morfar
hade varit på badhuset. Hon lät så glad, det är så skönt
att hon trivs med att vara med andra än T o mig.

Imorgon kommer bror med familj hit o äter, det ska
bli jättemysigt...
Nu ska jag lägga min yngsta dotter, o sen ta en lång skön
dusch.

Kommentarer
Leonora säger:

sv; helt rätt inställning :)

Detsamma :)

allt väl?

2009-02-13 | 13:11:00
Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback