Hur ska jag orka??

Kalas med hela familjen idag, alla kommer hit för att gratulera
mig.
Tänk att jag fyller 34 år imorgon känns lite konstigt faktiskt...

Vet inte hur jag ska orka? Känner mest för att krypa ner
under täcket o gråta, men jag får helt enkelt samla ihop
mig själv o ha mitt kalas....

Loppis igår gick strålande, jag hade sålt slut på i princip
alla mina kläder efter 2 1/2 timme, pust det var riktigt intensivt!

Tack kära svärmor för all hjälp med tvättandet av  alla kläder o för
att du stod o sålde med mig hela dagen. Utan dig hade det inte
gått!!

Ha en skön söndag!!

Kommentarer
Hanna säger:

Jag har 3 kalas denna vecka för pojken min. Sen ska vi på kalas för min närmaste kompis idag och om två veckor så firas jag själv och min bror. Lite för mkt av det goda =P



Kul att du blev av med en massa kläder på loppis. Själv har jag inte haft tid och ork att ställa mej så jag har skickat iväg tonvis med kläder till insamling. Vad man samlar på sej med grejer! :)

2009-02-08 | 12:12:03
Bloggadress: http://hannamariak.blogg.se/
Sara säger:

Grattis grattis.



Här har vi firat Elliot i dagarna två..

Barnkalas senare tillsammans med en kompis..

Ha det gott och fira ordentligt.

Kram

2009-02-08 | 15:20:00
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback