Längtan....

Jag längtar verkligen efter våren , visst är det underbart
med snö o vinterlika landskap.
Men våren med sina första värmande strålar, o doften
av asfalt när snön sakta börjar att smälta är ljuvligare
för mig...
Blunda o njut !! Förstår ni vad jag menar??
Härligt eller hur=) !?

Jaha då var det onsdag igen!
Edith har varit vaken till o från hela natten, så jag känner
mig som en urlakad vante, but it´s life !
Nu sover hon i sin säng lillpluttan, hon var så trött.

Engla o Astrid leker ute i snökojan som T byggt åt dom,
så nu ser jag inte dom på några timmar.

T har ledarskapsutbildning hela dagen, sen har han match
som vanligt så idag ser barnen honom inte alls.
Men går dom inte till playoff så är säsongen över om nån
månad, skönt !!

Vi skulle behöva komma bort bara han o jag nån weekend,
får se om det går att ordna. Skulle vara sååå skönt !!

Nej, nu ska jag lägga mig en stund innan jag ska laga
dagens lunch, pannbiff med potatis, mums!!

Vi ses senare...

Kommentarer
sara säger:

Hej gums..



Ja att få egen tid tillsammans är ju inte det lättaste vill jag lova.

Längtar oxå till något sånt.

Så det blir hockey för damen i kväll?

krams

2009-02-11 | 13:17:23
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback