Ny design!!

Möjligheterna till att utforma sin blogg är oändliga, ska
inom några veckor få ett nytt utseende på min blogg.
Har tagit en "datanörd" till hjälp;) så jag får en blogg
jag verkligen blir nöjd med.

Längtar verkligen, om jag nu kan längta till en bloggsida....

Nu ska jag lägga mig i soffan, gosa med min man o käka
lantchips...
Jag ska ta tillvara mina sista timmar som ungdom;), snart
är jag ett år närmare tanten jag en dag kommer bli.........

Förstod ni det där, jag vet inte ens om jag gjorde det!!

Sov så gott, o pussa på dom ni älskar!!!!

Kommentarer
Sara säger:

Jag ska oxå designa om. Frågade min karl igår kväll om hjälp så han ska ta sig an min blogg.. Har berättat hur jag vill utveckla den o så kan han alla kodmallar etc som inte jag kan... Han är en nörd han med..haha

Men bara hoppas att det blir som jag vill..!?!



kramis

2009-02-08 | 20:42:04
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Hanna säger:

Jag får grattulera på den stora dagen :)

2009-02-09 | 10:45:25
Bloggadress: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback