Soft...

dag har vi haft idag, jag o barnen.
Engla hade fotboll på förmiddagen,
o sen kom min bror med barn hit +
mormor.

Planen var att jag o barnen skulle
åka till mormor, men hon kom hit
istället med färdiglagad mat.
Skönt!

Vi har varit i pulkabacken hela eftermiddagen,
o nu har brorsan precis åkt hem så nu ska
jag röja undan efter fika o mat.

T åkte vid 13.00 o kommer hem igen
nån gång i kväll, runt 21.00 tror jag.

Nu ska jag ge Edith lite gröt, o sen ska
hon i badet......

Vi ses senare, kram på er!!







Kommentarer
thaikalle säger:

Hej!

Fin blogg en dag kanske min blir lika fin. jag äventyrar i Thailand och även i Burmas djungel. Varför jo jag hjälper det utsatta karenfolket som kämpar mot Burmas militärdiktatur. Jag räddar Gibbonapor. Mina hus djur en apa sköldpaddor mm

Vågar du hänga med på lite äventyr?



Vill du ha tips på hur du ska få fler besökare på din sida??

2009-02-22 | 16:53:11
Bloggadress: http://viraltrafik.se/?thaikalle
Lotta säger:

Kul att man även fick se dig på bild.

Vad tror du om slingor på onsdag?

2009-02-22 | 17:06:49
Malin- hockeyfruga säger:

hehe ja mer slingor blev det..både ja & sambon..fast hans blev väl kanske inte riktigt slingor..!! :D nä..de är nog inte så bra..kollade en stund tills vi insåg att vi faktiskt inte ville se skiten :D haha! ni ser ut att haft en härligt dag ;) är det matchdag för er idag? :)



kram

2009-02-22 | 17:45:34
Bloggadress: http://mysunshinestory.blogg.se/
Malin- hockeyfruga säger:

haha såg att det är matchdag idag för er :P haha typiskt..så envisa killarna kan va!! jag fick typ låsa in och tvinga min P stanna hemma för en match efter han fått en hjärnskakning..:D haha precis..vi är som små barn imellanåt!! :) om inte värre kanske hihi!



kram

2009-02-22 | 17:48:52
Bloggadress: http://mysunshinestory.blogg.se/
Josefine säger:

Låter mysigt!

2009-02-22 | 18:24:00
Bloggadress: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback