Trodde jag skulle dö...

Gick upp o la mig som vanligt igår kväll. men
vaknade vid midnatt.
Då helt utan föraning fick jag fruktansvärt ont i
magen, smärtan bara tilltog o jag blev sjöblöt
av svett.
Åkte till akuten, där det konstaterades att jag har
irriterad magmun orsakat av stress.
Under natten trodde jag faktiskt att jag skulle dö, jag
har aldrig tidigare känt en sån fruktansvärd smärta.
Usch, något av det värsta jag upplevt.

Men jag kände mig tvungen att gå till jobbet eftersom
jag ska genomföra min ART-utbildning under de två
dagar jag jobbar.
Väl på jobbet insåg jag att jag inte kunde jobba o
vände hemåt, men när jag åkt i en liten stund var jag
tvungen att stanna för att kräkas. Jag HATAR att kräkas...

Tillbaks till doktorn där de tog mer prover, sen åter till
jobbet för att genomföra ART-lektionen.
Ja, roligare dagar har jag haft, men, men imorgon är
det säkert bättre.

Doktorns råd var: STRESSA MINDRE...

Jag önskar att jag skulle kunna det, men med tre barn, jobb
på tre skolor o MEGA stora krav på mig själv blir det svårt.

Men jag ska inte klaga, det finns människor som har
det miljoner gånger värre än jag.
Jag har mina tre barn som alla är friska, o min man som älskar
mig mest i hela världen...

Det kan alltid vara värre...;(

Nu ska jag vila en stund innan T ska till träningen.
Vi ses senare !!

Kommentarer
Sara säger:

Men lilla Frida, du måste ta hand om dig.



Stor kram

2009-02-16 | 18:26:52
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Ina säger:

Stackars dig! Det är lättare sagt än gjort att stressa mindre. Krya på dig!

2009-02-16 | 19:42:27
Bloggadress: http://inasblogg.webblogg.se/
Anonym säger:

Du får ta det lite lugnare, det finns en förälder till. Love you

2009-02-16 | 22:08:36
Hanna säger:

Man får beklaga sej ibland även om allt runt omkring är tipptopp.

Det är inte lätt att ha ett heltidsjobb hemma samtidigt som man jobbar. Jag kan bara tänka mej (egentligen inte) hur fullt upp det måste vara. En annan har fullt upp med en. DU har tre :) Försök vila lite. Svårt att inte stressa men försök. Hoppas du känner dej bättre snart. Kramis

2009-02-16 | 22:09:16
Bloggadress: http://hannamariak.blogg.se/
Nina säger:

Det var jag som skrev medelandet som ligger ovan Nina

2009-02-16 | 22:10:33
Ronny säger:

Hej! Råkade slinka in här för att titta runt lite. Trevligt. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-17 | 09:43:28
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Lotta säger:

Förhoppningsvis känns det bättre när du berättat för dom på jobbet hur du upplever det. För deras eget bästa borde dom lyssna på dig. Eller kanske inte för deras bästa men för barnens. Jag tycker du är så modig det ska du veta.

Nu ska du bara ha ett gäng sköna dagar hemma med din familj och fylla på dig själv. Du ger så mycket Frida så du måste få påfyllt också.

Vi ses i veckan nä du ska göra mig så schnygg!

Kramen

2009-02-17 | 12:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback