Kalas, Kalas o åter kalas

Har precis haft besök av min bror med familj, mormor o morfar Lunvig o morfar Leif, vi har ätit o fikat tillsammans. Jag hade gjort en gryta med potatis och grönsaker, supergott!! Kusinerna har lekt tillsammans, och vi vuxna har pratat o skrattat. Jag älskar att ha hela min familj på besök, det är roligt men intensivt.
T är o spelar hockey och kommer tillbaka imorgon, själv tänkte jag ta ett långt bad när barnen har somnat o sen krypa ner i soffan och se en film.
Engla o Astrid tittar på Ariel o äter popcorn, Edith går omkring och leker med sin vagn o docka, gud vad hon älskar dessa leksaker.
Den här helgen består mest i att vi ska gå på kalas, ett i morgon o två på söndag. Måste komma ihåg att köpa presenter imorgon.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback