Kunskap är makt...

Har " pluggat " hela förmiddagen, imorgon ska jag hålla en A.R.T-lektion inför mina kurskamrater. Det känns jättebra, jag älskar att ställas inför nya utmaningar.

Idag har vi en fullspäckad dag, först ska vi till mormor o morfar o äta. Min bror o hans familj kommer också dit, sedan ska vi på kalas till storkusinen som fyller 15 år. Barnkalaset blev inställt eftersom Födelsedagsbarnet blevsjuk...

Har massor att skriva, men har inte tid just nu det får vänta tills ikväll...
Har lite tankar kring vänskap.........

Kommentarer
Sara säger:

Hej vännen.

Sj ligger jag i feber och mår uruselt :( Men får väl knapra alvedon och försöka hålla mig på avstånd ifrån er andra.

Ja i morgon blir det väl min rötta sida som kommer fram i modelleringen när man ska visa känslor.. hihi.kramis

2009-01-25 | 13:59:55
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback