Kvällsrutiner....

Plötsligt har det gått 2 timmar, hur kan två timmar kännas som 2 minuter?
När jag bloggar flyger tiden iväg, hinner inte så mycket annat innan T kommer hem från träningen.

Men det är fantastiskt roligt, det första jag gjort  " bara för min egna skull " på hundra år känns det som.
Just nu känns livet faktiskt jättebra, men som den känslomänniska jag är svänger det fort, imorgon kan det vara botten.

Men det är väl det som är livet, ena dan sol andra dan regn......
Jag lever hellre mitt liv med toppar o dalar än på en trist raksträcka ( även om det skulle vara enklare ibland )

Massor av kärlek till alla jag känner o ännu inte lärt känna.....

Kommentarer
Sara säger:

Tränar? - Vad?

Kan du inte smitta av din energi lite på mig ;)

Jag vill oxå träna men vad finns det att välja och vraka av här i byn..haha



Kram och godnatt för idag

2009-01-27 | 22:38:57
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Sara säger:

Tydligen inte läskunnig jag ;)

Jag var väl alldeles för trött för att läsa ordentligt.. hmmm..

NU jobbar man kväll igen. Men snart helg..tjohoo

2009-01-28 | 16:34:47
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback