Massor av mys

Längtar så efter min älskling, det känns så fantastiskt att jag efter 10 år med T fortfarnade känner ett pirr när jag tänker på honom. En av anledningarna till att vår relation är så stark och genuin tror jag beror på att vi kommer ihåg att vara kärleksfulla mot varandra. Varje kväll när T kommer hem från hockeyn ligger vi alltid en stund i soffan o gosar o pratar. Det är superviktigt att man bibehåller glöden och känslan av gemenskap, tappar man den tror jag kärleken lätt försvinner.  Självklart är sex viktigt i en parrelation, men lika viktigt är det att man är bästa vänner.  Kan man inte prata med sin partner och dela sina innersta tankar med den man lever med tror jag kärleken aldrig kommer att hålla. 
Jag känner alltför många som lever i en relation sida vid sida utan att egentligen ha något gemensamt längre.
Jag är hellre ensam utan en partner, än ensam tillsammans med någon....... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback