Dagar att Minnas-NEW YORK

Efter en MASSA strul, här kommer bilderna



               
                                                                                   Papsen på Broadway
  Broadway                                                                                     
                                      
WTC                                                                                                 Fika på Starbucks
 
                                                        WTC                                                                       

Rockerfeller Center


Times Squere


Times Squere


Broadway

Hotell Frukost

Vy från vårt hotellrum


Jersey City

Empire State building i horisonten

Manhattan i bakgrunden

Jag =)



Pier 17

Min lilla Pappa<3

Jag med nyinköpt keps:)


Kommentarer
Anonym säger:

ja djuren man har blir ju som en familjemedlem,många som inte förstår det,de är ju våra "bebisar" och det gör hemskt ont i en när de blir sjuka

fina bilder du lagt ut


ja lite annorlunda att bo i ett äldre hus men det har en viss tjusning det med gammalt vs nytt

2009-03-08 | 20:25:09
Bloggadress: http://mrsmaddy.blogg.se/
Anna säger:

tack snälla du, kissarna blir som bebisar. Vi har ju så mycket tid o kärlek att slösa på dem och jag är nog extremt "kär" i dem ;-) Får ångest vid blotta tanken att jag inte få ha dem för alltid!



Så roligt att se dina fina bilder från New York, nu vill jag dit ännu mer!!!

ha en härlig kväll

2009-03-08 | 20:49:08
Bloggadress: http://annasinspiration.blogg.se/
anna säger:

åååååååååå vad underbart!!!! saknar NY!

2009-03-08 | 21:25:34
Bloggadress: http://pann.blogg.se/
Nina säger:

Fina bilder kram

2009-03-08 | 21:26:28
Lotta säger:

Cooling där. Gud så mycket ni hunnit på så kort tid. Herre Gud. Jag minns hur vi gick och gick och gick. Du får berätta om shoppingen i morn. Sussa sött

2009-03-08 | 21:31:54
Sara säger:

Fina bilder.

Du ser ut trivas iaf.. hihi.

Kramis

2009-03-08 | 21:44:56
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Jenny säger:

åhh vilka underbara bilder det är från resan :)



Ska kika om jag kan se vad de är för kod på bloggen som gör att det blir "vitt" där man skriver, har jag tur så hinner jag med o kika på det i morgon om min lilla Astrid är pigg och glad:) Och jaa, jag håller med Astrid är typ världens finaste namn ;-P Vi har bra smak vad de gäller namn!



Ja åh att bygga hus är verkligen ett enormt projekt, och precis som du skrev så är det ett större projekt än vad man tror! Nu börjar vi längta efter att det ska bli klart men tar ju tid när gubben gör allt själv!



Jätte söta barn du har!



Har lagt dig till favoriter så kommer följa din blogg framöver:)



Hppas ni får sova gott i natt! Kram Jenny

2009-03-08 | 23:04:08
Bloggadress: http://jennyn.blogg.se/
mamma & bullen säger:

Iiih, jag blir sa avundsjuk nar jag ser dina bilder!

Vill bara packa en vaska & dra till flygplatsen NU! ;)

2009-03-09 | 10:58:53
Bloggadress: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback