Lugn Förmiddag..

Edith o jag har softat hela förmiddagen, vi har lekt kurragömma o hon har spelat med Englas fotboll i köket så det stått härliga till haha. Snart kommer mormor hit o fikar så Edith får lägga sig lite senare, men det gör inget med tanke på hennes sovmorgon.

Engla & Astrid har det mysigt hos farmor o farfar, jag pratade precis med dom, o dom hade redan hunnit vara ute i skogen o fikat o byggt snögubbar.
Pappa var med i dagens VLT, det var ett stort repotage om hans yrkesliv o hans sista flygning till NY, ett superfint sista minne för min lilla Pappa.

Jag har fått två Awards av Mysiga  Malin & av  Underbara Elin , två jättegoa bloggare som jag varmt rekomenderar att ni besöker.

Ha en fortsatt fin dag!
Kram & Puss ♥ ♥ ♥ ♥

       


               





Kommentarer
Madeleine säger:

Låter som ni har haft en mysig förmiddag, vad mycket ni har hunnit med :).. Hoppas ni får en trevlig lördag..:)

2009-03-28 | 12:24:21
Bloggadress: http://missmadeleine.blogg.se/
madde säger:

grattis

åh vad trötta vi var när vi kom hem efter en dag på stan och sen bio,svängde faktiskt förbi donken på vägen hem med men jag fick bara i mig en hamburgare:)

vi hittade ett soffbord och mkt annat fint
köpte rosa kuddar som ska ligga på det nya vita överkastet i sovrummet när det kommit.

händer hos dig idag?

2009-03-28 | 13:30:17
Bloggadress: http://mrsmaddy.blogg.se/
Sara säger:

Har precis spanat in bildrepotaget om din far på VLT´s hemsida..

;) Kramis

2009-03-28 | 21:33:37
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback