New York I´m HERE....

Spoiled as hell, har jag blivit på denna
resa. Å tänk vad underbart det är att få vara
en pampered queen för några dagar ;)

På flygresan över fick jag sitta i buisness
class å det mest underbara med det var inte
all mat å dryck de ständigt serverar utan att jag
kunde ligga å läsa å sova utan att hela tiden bli
avbryten =)

I går gjorde vi manhattan hela eftermiddagen, vi
shoppade, fikade å bara insöp atmosfären...
På kvällen gick vi å åt middag på en jättemysig
Italiensk restaurang, å sen stöp vi i säng redan vid
21-tiden.

I morse  vaknade vi tidigt å efter en härlig frukost
begav vi oss ner till Pier 17 å kvarterena runt Battery
Park.
Jag älskar att promenera när jag kommer till en ny stad,
för att det är det absoluta bästa sättet att uppleva allt
som staden har att erbjuda.
Så vi har gått, gått å gått !!

Jag älskar att spendera egentid med min pappa, å
det har vi verkligen gjort de här dagarna. Vi har så å
otroligt kul ihop, skrattar, pratar å bara hanging out !

Jag har tagit massor av kort, men naturligtvis glömde
jag usp-sladden så alla härliga upplevelser jag fotat
får ni se när jag kommer hem :)

Imorgon åker vi hem!
Men kanske, kanske så stannar
jag kvar här å blir en riktig New Yorker som stressar
fram i morgonrushen med en latte i handen å ett
leende på läpparna..................

See you friends !

Kommentarer
Sara säger:

Va härligt för dig vännen.

Det är du värd.

Kram Sara

2009-03-06 | 20:30:21
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Sara säger:

Varva ner nu och jaga inte efter det till Charlie nu..

Kram

2009-03-06 | 20:43:36
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Josefine säger:

Jag är inte alls avundsjuk!! : )

2009-03-06 | 22:01:41
Bloggadress: http://blaeld.blogg.se/
Dannelina säger:

Detta är du värd gumman..



Hälsa pappsen att han verkligen ska njuta han med denna härliga tid ni har gemensamt..



Kraam



2009-03-06 | 22:11:23
Lotta säger:

Ok girl.

I see that you have a bit of a problem with the svenska språket now.

It brukar ju happen when you stannar away to länge.

So gå on that flygplan and get your rumpa home!



Härligt att ni haft det fint.

Vill se vilka kap du gjort.



Hugs and kisses

xoxo

2009-03-07 | 07:31:16
Bloggadress: http://steinsdotter.blogg.se/
mamma & bullen säger:

Wow, det dar lat helt underbart!

Vad harligt att fa aka ivag sadar :)



Kram

2009-03-08 | 14:37:27
Bloggadress: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback