På väg...

Här har vi ätit frukost  o nu ska vi snart iväg till dagis eftersom det är torsdag. Jag & Edith ska inte göra något speciellt idag, jag behöver tvätta några maskiner annars är dagen helt blank.
T har börjat att gå till jobbet på mornarna, så han ger sig i väg redan vid 05.30, o eftersom det är så ljust ute nu har jag jättesvårt att somna om. 
Jag måste köpa mörkläggningsgardiner till vårt rum oxå, annars kommer jag att börja vakna mitt i natten allreftersom det blir ljusare ute.

Ha en riktigt skön Torsdag mina vänner !

Kram & Puss ♥ ♥ ♥ ♥


            Mandalas målning & MorgonTv

 Jag kan själv.......




 

Kommentarer
MammaRussin säger:

god morgon familjen fantastisk!! :)



hoppas natten varit god och dagen blir lika så.. tips, ikea har bra rullgardiner.. inte så snygg kanske, helt vita men det uppfyller det dom ska, göra mörkt.. :) vi har en i vardagsrummet då vår tv står så tokigt så man får spegelbilder i den..



du.. har glömt tror jag.. hur gamla är dina barn?

kramkram

2009-03-26 | 09:13:44
Bloggadress: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Elin säger:

Va skönt att inte ha så mycket på schemat idag. Bara ta det lugnt och kunna mysa :)



Hoppas att ni får en kanonfin dag!

Kram

2009-03-26 | 09:53:04
Bloggadress: http://edvinsmamma.blogg.se/
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

Ja det är verkligen någonting vi är bra på -mamma pappa tid.

Känner mig fortfarande sådär nyförälskad, haha.

Vi är alldeles perfekta för varandra kort sagt, kan kanppt vänta tills jag får min andra ring på fingret längtar



Hoppas ni får en fin torsdag. Kram

2009-03-26 | 11:13:39
Bloggadress: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback