Så var det tisdag...

Vaknade upp till sol, snö & minusgrader. Usch, vill verkligen inte ha mer snö, vill inte ha mer vinter. Ge mig vår, sol, & värme jag står inte ut !
Som vanligt blev det en stressig morron, Engla & Astrid fick plocka fram frukosten medans jag gjorde iordning Edith. Sen bar det av till Farmor & Farfar för avlämning av Edith o sen åkte jag till jobbet.
Hade ART i morse med barnen, o det gick bra dom tycker det är roligt även om dom fortfarande tycker att det är lite pirrigt med alla nya moment.

Efter jobbet bär det av till morfar för 60 års kalas, det ska bli jättemysigt. Jag har skrivit klart mitt tal som jag ska hålla o det blir nog jättebra tror jag.

Hoppas att alla får en fin dag med massor av värme & Kärlek...

Kram & Puss ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
MammaRussin säger:

god morgon..

jag går med i den klubben rakt av om du startar en ..:)

ART, vad är det?



Hoppas ni får en toppen mysig dag trots all äckel snö..;)



kramkram

2009-03-24 | 11:10:58
Bloggadress: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie. säger:

Hallå.

Där ser man =) Vad roligt.



Jo, om du skriver ett vanligt inlägg, så kan du skriva "här" som jag gjort.

Sen markerar du "här" och trycker på den där som ser ut som en kedja ("skapa länk" står det om du håller på den utan att klicka)

Sen under "länkens URL" skriver du adressen till sidan som du vill öppna.

Och sen klickar du i om du vill att den ska öppnas i ett nytt eller samma fönster, och sen under "titel" måste du skriva exakt samma sak som det där du markerat.



Hoppas du förstod och ha en toppen tisdag nu. Kram på dig

2009-03-24 | 11:16:14
Bloggadress: http://theans.blogg.se/
Katja ♥ säger:

Hej! Passar på att lämna lite spår efter mig när jag ändå är här inne :) Ha en trevlig tisdag!

2009-03-24 | 11:31:08
Bloggadress: http://lyckligaord.blogg.se/
Lotta säger:

Håller tummarna för dig när du ska hålla ditt tal.

Du är så bra på sånt så det kommer säkert att bli känslosamt, vackert och skojigt.

Puss å pam!

2009-03-24 | 12:24:09
Bloggadress: http://steinsdotter.blogg.se/
Malin-Hockeyfruga säger:

ja visst är det!! :)

ja, de kände jag med.. och så ville jag göra mat, skämma bort min P lite (han lagar ju ALLTID mat) så då va ju de lätt o gott, perfekt haha! ;D

åh fy..här lyser solen.. skickar några varma solstrålar till dig ;) Oj, vilken känsloladdad dag de blir för er idag då! Ha en underbar dag! Kramar

2009-03-24 | 12:43:42
Bloggadress: http://mysunshinestory.blogg.se/
Jacqueline säger:

Hej hej, vaknade o kände exakt likadant... Just när vårkänslorna började, lika snabbt drog som sej tillbaka o man sjönk som en sten till botten av en svart djup sjö... Hu rdjupt lät inte detta?? Men ibland så bara känner jag så... What 2 do? Du, jag skulle vilja lägga till dej på mina länkar, går de bra?? Du har en bra o intressant blogg... Kram Jacqueline

2009-03-24 | 17:43:06
Bloggadress: http://elliotsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback