Härlig Morgon...

Vaknade av att en liten trollunge kröp ner
bredvid mig....en varm hand i min & en röst
som viskade:

- Mamma vakna !!!!

När jag tittade upp möttes jag av två
blå ögon som såg in i mina.......

Underbara Edith ♥

En liten stund senare kröp nästa trollunge ner

bredvid mig.......

- Hej Mamma, nu är jag vaken !!!

Finaste Astrid ♥

Min äldsta dotter smög jag in till & väckte

med en stor kram....

Finna inget bättre än att gosa med en nyvaken
liten dotter.....

Goaste Engla ♥


Kommentarer
Ma säger:

Här är allt bra, lite förkylda bara.:)



De är fina dina töser! Tänk så mycket kärlek man får av dem.:)



Hoppas ni får en bra dag.



Kram Ma.

2010-06-21 | 11:57:54
Bloggadress: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Nina - Glamourmamman säger:

Gullungar :-) Jag själv fick ett kärleksbrev av Olle idag, som han hade skrivit på dagis. Så att man smälter av all kärlek :-)



KRAMAR!!

2010-06-21 | 19:46:04
Bloggadress: http://glamourmamman.blogg.se/
annas Perssonliga säger:

Hej!

Jag håller med dej! Det finns inget mysigare än morgongos med nyvakna barn och planering av dagen i sängen på morgonen. Helst nu när vi inte har någonting att stressa till utan bara kan ligga kvar under täcket om vi vill. Just nu är det bara Crille som måste upp och iväg vi tjejer kan slappa.



Ha det lika bra i fortsättningen :) Hoppas sommarvärmen håller i sig!!



Kramar

2010-06-22 | 20:24:56
Bloggadress: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback