Planering In i Minsta Detalj...

Första veckan på det är jobbåret och
jag inser redan att den här våren och hösten
kommer
att vara FULLSPÄCKAD av arbetsrelaterade
grejer.....

Nästa vecka börjar min utbildning igen, vilket
denna termin innebär BÅDE seminarier, handledning
och så ska jag starta med mina "egna" patienter

Sen ska jag arbeta också med allt vad det

innebär.......

Det här innebär planering in i minsta detalj:

* vem som ska hämta/lämna på dagis
* vem som ska vara barnvakt de dagar
jag har sena jobbkvällar ( T har ALLTID
sin träning kvällstid )
* vem  som ska vara barnvakt när jag har
"egna" patienter ( T har ALLTID sin
träning på kvällstid )
* vem som ska storhandla
* vem som ska vara barnvakt de dagar
T har bortamatch
* vem som ska åka med till barnens
träningar och matcher

Sen ska jag hinna vara mamma, hustru
syster och vän också ;-)

Men eftersom det är under en begränsad
tid och leder till något jag verkligen
brinner för känns det inte så himla stressande
( eller det gör det, men det är en hanterbar
stress iaf )


Kram & Puss ♥ ♥ ♥ ♥

Vår vecka i Sydamerika var iaf LÅÅÅNGT ifrån all stress och
alla måsten......








Kommentarer
Sandra säger:

Då har ni fullt upp de närmsta månaderna! Jag börjar plugga nu snart igen så det blir lite ovant att stressa på morgonen.. Tyvärr har vi ingen som kan hjälpa oss med hämtning på dagis osv då våra föräldrar bor några mil bort..



Kram

2011-01-10 | 19:19:26
Bloggadress: http://sandraoalvin.blogg.se/
Mamma Stinas Dagbok säger:

Underbart med sydamerika.



Hur lång tid handlar det om då?

Förstår att det blir mycket träningar och jobb för mannens del.

Ni gör ju såklart det som känns bäst för just er!



Jag gillar din blogg just för att du är ärlig och skriver så fint. (som svar på din kommentar i mitt tidigare inlägg)

Kram

2011-01-10 | 22:27:29
Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/stina/
Therese - Sockenvägens Söta säger:

Det blir tufft, men ni fixar det. Men glöm inte att ta hand om dig själv... börja med att njuta av ditt bad <3 Kram

2011-01-11 | 19:27:20
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Nina - Glamourmamman säger:

Oj, jag ser att du och jag har samma dilemma just nu... ;-) My God, vad tiden går fort!!! Önskar att jag kunde klona mig själv! Men hur skulle det se ut, med TVÅ galna glamourmorsor?! ;-)



KRAM!

2011-01-11 | 20:10:38
Bloggadress: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback