Landat...

Jag har precis landat i soffan nästanintill
sovandes känns det som....

Vi har haft bowlingkalas med Englas alla
kompisar idag.
14 stycken små tjejer som
skulle ha hjälp med knytning av skor och
kastande med bowlingklot.....

Sen åts det av farmors goda marängtårta
samtidigt som massor med packet skulle
öppnas.....

Men jag hann iallafall ta en prommis ute
i det vackra vädret innan läggningen
av tjejerna.
Det var en sån skön
känsla att faktiskt INTE frysa när jag gick där
och filosoferade :)

Jag är lite fundersam över en sak och känner
att jag måste ringa ett samtal imorgon och
beställa en tid......
Något jag gått och dragit på så nu är det dags !!

Hoppas att ni ALLA njuter av att våren snart
är här på allvar med sol och sköna stunder...

Kram ♥ ♥ ♥ ♥



Kommentarer
Nina - Glamourmamman säger:

Hoppas att det inte är något allvarligt som bekymrar dig... Sov så gott!



KRAMAR

2011-03-20 | 22:30:13
Bloggadress: http://glamourmamman.blogg.se/
mammaxtre säger:

Vad härligt att få vila huvudet efter kalas med 14 barn i en bowlinghall :-)



Dra inte ut på det, ring samtalet!



Ha en bra måndag

2011-03-21 | 05:40:07
Bloggadress: http://mammaxtre.blogg.se/
Therese - Sockenvägens Söta säger:

Ha ha ja med 14 tjejer som ska bowla så fattar jag att du var lite trött ler Hoppas du gjort bort ditt telefonsamtal å att allt är bra och att du får en fin vecka <3 KRAM

2011-03-21 | 15:10:57
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Lotta säger:

Gissar att det skrattades mycket där bland klot och flickor.

En härlig helg har det ju verkligen varit.

Vi har varit på hockeycup hela helgen så vi har gått ut och värmt oss i solen mellan matcherna.

Fy vilken pärs det är att vara mor till en hockeymålis...

Stackars mitt arma hjärta!

Hoppas du gjort slag i saken och ringt det där samtalet!

Kram på dig!

2011-03-21 | 17:20:30
Malla säger:

jag njuter, det kan jag lova :D

det blir härliga promenader dessa dagar!

2011-03-21 | 19:43:00
Bloggadress: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback