Det "Artar" sig...

Nyss hemkommen från en underbar föreläsningsdag
med Art Freeman,som är ett stort namn inom KBT....

Jag blir alltid lika förundrad över hur svenskar fungerar,
för när jag kom in i föreläsningssalen är det fullt med
människor och ALLA har satt sig LÄNGST bak....

VARFÖR då??

För mig är det en självklarhet att sätta mig längst fram för
det är där man ser och hör bäst....

Det andra som gör mig konfunderad är att väldigt många
har så svårt att våga ställa frågor och prata under ett seminarium...

Nu var allt på engelska, vilket självklart gör att några tveker just
pågrund av detta....men JAG är iallafall där för att just kunna ställa
frågor och ha en dialog med föreläsaren...amerikan eller inte !!!!

Såna här dagar fullkomligen ÄLSKAR jag och jag är alltid fylld med
massor av energi efter att ha träffat människor som inspirerar mig...

( hummm fröet verkar tydligen vara planterat på ett ställe jag
inte vetat om ;O  )

Kramar ♥





Kommentarer
Linda säger:

Jag tillhör dom som sitter längst bak, vet inte varför men det blir liksom automatiskt så, känns tryggt att ha väggen bakom sig:)

Sen är jag ingen som skulle få för mig och prata inför en massa människor heller,har nog med det att göra.

Hoppas fröets plats fortfarande är en bra plats.



Kramar

2011-05-28 | 18:17:31
Bloggadress: http://uppochnervandahuset.se
Smsa Låna säger:

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-19 | 02:07:33
Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback