Firat Fina Fruar......

Tänk vad en dag går fort, jag tyckte precis det var
morgon och hela dagen låg framför mig....

Men jag har iallafall hunnit med både att sova en
förmiddagslur och blivit firad med middag och
presenter av man och barn......

Mamma och svärmor fick också sin del av kakan
så vi har varit tre mammor här idag som blivit
HYLLADE med pompa och ståt....

Tjejerna är trötta och ligger nu i soffan med sitt
lördagsgodis, ingen av dem kommer att bli långlivade
ikväll så när de somnat ska jag ta en dusch och njuta
av lugnet ....

För just nu behöver jag mycket LUGN och RO känner jag,
inte det lättaste med tre små tjejer, jobb och studier men
min fina man ställer verkligen upp och tar mycket av
ansvaret med barnen under helgerna......

Hoppas att alla ni fina där ute i cyberrymden har haft en lika
mysig lördag som jag ......

Kramar ♥ ♥ ♥ ♥



Kommentarer
Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan säger:

Härligt att ni firat mammorna ordentligt. Det förtjänar de säkerligen. I morrn ska min mamma och svärmor få presenter och kärlek.

2011-05-28 | 21:19:51
Bloggadress: http://ninaruthstrom.se
mammaxtre säger:

Alla är värda att firas ibland. Vad bra att du haft en fin lördag. Det har jag också :-)

2011-05-28 | 22:18:54
Bloggadress: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback