Men ÅHHHHH....

Jag hade tänkt att ta mig ner på stan nu på förmiddagen
och strosa runt alldeles för mig själv......men efter löprundan,
duschningen och annat småfix fanns det ingen tid kvar till det....

Känns irriterande men hör till livet då jag nästan aldrig tycker
att dygnet har tillräckligt med timmar...
Och idag verkar det som jag vaknat på helt fel sida då det mesta
har gjort mig frustrerad och ilsk........

Jag såg att SAS hade släppt massor av billiga biljetter lite varstans
i världen så jag kanske packar mig en väska och drar iväg till någon
storstad alldeles för mig själv.....

( Jag vet att jag aldrig kommer att göra det för jag kommer att
längta för mycket både efter man och barn, men låt mig leva i
min illusion några timmar till )


Nu ska vi bege oss till Sura för att fira farfar och kusin Alex, sen
hem igen för att vara barnpiga över natten till brors två små tjejer......

Så min resa får nog vänta några dagar till ;)



Tänk att en sån ljuvlig liten varelse även kan vara en riktig liten gnällspik.....



Kommentarer
Mamma russin säger:

Ja vännen boka in mig på samma resa så kan vi låns böcker av varandra..;) och njuta av varandras tysthet..;)



Ja det var så skönt och sitta i frisörstolen för ett slag idag..:)



Kramis

2011-09-03 | 23:09:24
Bloggadress: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback