Buuuuu.......

 
 
 
 Okej jag är inget fan av halloween, tycker det enbart är en "handelnskapatföratttjänapengar" grej....men jag har faktiskt tre barn, tre små tjejer som älskar detta med att klä ut sig, ringa på dörrar och skrämma folk.....

I onsdags hade vi kalas så idag var dagen de väntat på hela veckan, jag har försökt att förhala det hela och locka med annat....men inget har fungerat....så nu är de ute och busar mina små tjejer...

Så bus eller godis på er....

( Maken har match så det blir enbart jag och tjejerna som fredagsmyser, när de väl kommer in igen )

 
 
 

Kommentarer
Tina säger:

Jag tycker precis likadant som dig! Hoppas du har en mysig fredagskväll. Kram

2012-11-02 | 20:51:30
Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.se
Fröken M säger:

hihi... här har vi inte haft besök av en endaste buse i år, så jag får väl offra mig helt enkelt och äta upp godiset själv ;) Kram

2012-11-03 | 15:06:08
Bloggadress: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback