Grått, trist och lite mer grått....

Vädret speglar min sinnestämning ganska bra just
nu, jag känner mig grå, trött och trist.
 
Är dessutom hemma och vabbar för fjärde dagen.
Även om det är en del av livet som småbarns
förälder känns det som om att det vore bra om
alla sjukdomar ville lämna oss ifred ett tag nu...
 
Imorgon måste jag dock bege mig på min
nepp-kurs i några timmar, som tur är den
på eftermiddagen så då får maken vara hemma.
 
Storan sover så nu ska jag dammsuga av nedervåningen
och lägga in all tvätt innan småsystrarna ska hämtas...
 
Hoppas att ni får en fin start på veckan....
 
 
Den här lilla fröken är i allafall piggelin igen.....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Hanna Karlsson säger:

Tråkigt med sjukdomar!

2012-10-15 | 15:19:34
Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
Maria säger:

Saknade dig i helgen vännen ♥
Krya på i massor!

kram kram

2012-10-15 | 18:17:36
Bloggadress: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback