Tappad bakom en vagn....

Här är i alla fall en som gillar att visats på Maxi.....
 
Storhandling och jag.....inte så bra kompisar.
Jag gillar varken själva grejen med att trängas
med tusen andra människor eller att plocka ner
varor i en vagn....

Idag glömde jag dessutom ica-kortet, och därmed kunde
jag inte scanna utan blev tvungen att handla på "the old fashion way".

Inget stort problem tänker ni ? Men jo det är det visst,
hur orkade man förut innan själv-scanning fanns ?

För hur dumt är det inte att först plocka ner alla varor
i en kundvagn, för att sedan plocka upp dem igen på
kassa bandet...för att slutligen packa ner allt igen i papperskassar....

Men som sagt jag och storhandling är inte best buddies....varken idag, i morgon eller igår....

 
 
Lite korv slank i ner innan mamman fick psykbryt.....

Kommentarer
Martina säger:

Nu fick du mig att återigen fundera på varför vi aldrig tar oss för att börja använda själv-scanningen när vi storhandlar...suck...du har ju så rätt. Varför plocka ner, plocka upp och plocka ner igen....? Varför är man så fånigt fast i gamla vanor?!

2012-10-30 | 16:02:53
Bloggadress: http://ytterligare.blogspot.se
Maria säger:

Jag HATAR verkligen att handla!
I dag var jag smart och skickade mannen, HaHa!

kram kram

2012-10-30 | 20:13:41
Bloggadress: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback