S.Ö.N.D.A.G

Det är redan söndag, helgerna springer nästan iväg
fortare än vad veckorna gör....
 
Jag är trött för tillfället, jätte trött i princip hela tiden.
Jag vet att jag borde gå och kolla upp mina värden igen,
men tiden finns inte eller finns och finns jag prioriterar 
annat som måste gå före helt enkelt.
 
 
Det är så mycket hela tiden, barnens träningar, makens
träningar och matcher, min träning som oftast blir bort prioriterad,
matlagning, tvätt, föräldramöten, storhandlingar, bilköp, bilförsäljning
jobb x 2.....
 
Jag är fullt medveten om att alla barnfamiljer har det så här, men usch
vad stressigt det är stundtals.....och jag tror mig vara stresstålig men har
insett på senare år att det är jag inte alls.....
 
Men just nu är det i allafall en stunds lugn och ro, innan lunch,  storans
fotbollsmatch och makens ishockeymatch....
 
Ha en fin söndag alla fina ♥
 
 
 
 Häromdagen cyklade jag till jobbet och insåg att det vore så mycket skönare att kunna göra det istället för att pendla som jag gör varje dag.....

Kommentarer
Malla säger:

ja jösses, det är verkligen mkt att stå i!
kram på dig

2012-09-23 | 12:49:25
Bloggadress: http://www.monstermalla.se
Russin säger:

hej och hå ..
vad dagarna rullar på.. hinner inte med..

och nu har jag och S varit ensamma i helgen så då hinner man ju ännu mindre..

bra du postat biljetterna, ändrade duu tåg tid till dig med på söndagen ?

kramisar

2012-09-23 | 22:37:27
Bloggadress: http://russinsdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback