Mc Dreamy

Vaknade vid tre-tiden av att jag drömt en så konstig dröm.
Jag var ihop med min första kärlek igen, ni vet den där
allra första som fick en att sväva på rosa moln hela dagarna.
Han som du trodde att du skulle spendera resten av ditt liv med.

Min hette Linus o var den som stal mitt hjärta fullständigt, vi
möttes en sen vinternatt o förlovade oss 5 månader senare i Paris.
Ja jag vet! Det var såå romantiskt, vi stod på en bro o lovade varandra
evig kärlek.
När vi ett år senare bröt upp trodde jag verkligen att jag skulle dö.
Det kändes som om han fullständigt krossade både mitt hjärta
o min själ den dagen han bröt förlovningen.
Han fanns i mitt hjärta flera år efter att vi brutit upp..

Ja just han drömde jag om i natt, vi bodde i ett stort vackert hus
vid en sjö, han såg ut som sig själv men han hette T.
Han var alltså min man, men såg ut som Linus o vi hade ett barn
som hette Kermit. Ja han hette Kermit, fråga mig inte varför.

Den här drömmen fick mig att tänka på Linus jättemycket, hur mår
han? vad gör han nu?
Tänk vad lite man vet om livet. När vi stod där på bron o tittade
varandra djupt i ögonen, anade vi inte att det aldrig skulle bli VI.

Ni har säkert också ett speciellt minne av eran första kärlek!
Den var fantastisk eller hur !!??

Kommentarer
Lotta säger:

Åh vilket härligt levande minne.

Mitt minne är av killen jag aldrig fick, men som i ettan ville känna på min clown som jag hade på tröjan. Precis över hjärtat satt den. Undrar om det var clownen han ville känna på?

2009-02-13 | 19:56:38
Alicia - SHOPPING, foto, sång, hästar säger:

svar: klart du får länka till mig :) jättekul! tack!

2009-02-13 | 20:24:00
Bloggadress: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback