Min stora kärlek.............

Jag minns det som igår, en ljumen majkväll för snart 10 år sen satt jag
där mitt emot dig med en känsla av förväntan.
Vem var du? Vad tänkte du? Vad skulle det bli av den här daten?

12 timmar senare låg låg vi min säng, utan att ha haft sex o jag minns
att jag redan då kände att det här skulle kunna bli något bra!
Hela den sommaren o hösten levde jag som i en dröm, jag var så
lycklig...

Men så förändrades allt plötsligt, du svek mig så totalt o där stod jag
helt oförberedd på det som hänt.
Våra vägar skiljdes åt och jag började att så sakteligen återvända till
livet igen.
Men en sen septembernatt, ett halvår efter vår separation kom du o
knackade på min dörr o i samma stund jag mötte din blick visste
jag att det skulle vara du o jag förevigt.

Det tog flera år innan jag helt o fullt kunde lita på dig igen. Men när
du stod där naken på knä i ett rum fullt med levande ljus o frågade
mig om jag ville bli din började jag inse att du aldrig mer skulle svika
mig.

En vacker augustidag skred jag in i kyrkan o där och då såg jag i din
blick att det var mig du ville ha, att det endast var mig du älskade...

Nu står vi här tio år senare, med radhus o tre små tjejer, o vår kärlek
blir bara starkare o starkare för DU är o förblir min stora KÄRLEK......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback