"Man blir sina tankar"....

Hur ens liv blir tror jag till stor del påverkas av sina tankar, den som har en negativ livsyn kommer säkerligen få ett svårare liv en den som tänker positivt.

Jag har alltid gått in med inställningen att jag klarar allt, o är det något jag inte kan ger jag mig f-n på att jag ska klara det..

Jag har mött så många människor som gett upp så fort det tagit emot,  o det gör mig så irriterad för jag anser att det är då man ska kämpa ännu hårdare.
Framgång vare sig det gäller kärlek, karriär, studier eller idrott kommer inte gratis, men jag är övertygad om att det som är gemensamt för de som lyckas är att det tror på sig själva o aldrig, aldrig ger upp.

De tankar du tänker påverkar dig som person o tänker du dem tillräckligt mycket kommer de att förändra dig...
Någon som ständigt tänker att det är skitsamma om jag prövar för jag kommer ändå att misslyckas, kommer göra just det...misslyckas.

Den som däremot tänker postitiva tankar om kommer inte bara att påverka sig själv utan även omgivningen.

Den enda som står i vägen för mina drömmar är jag själv.........Kom ihåg det!!!!

Kommentarer
Sara säger:

Vilka kloka ord.

Jag vet vem som ska få "peppa" mig i svaga ögonblick..

kram

2009-01-31 | 21:08:58
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback