Dagen

idag har varit som den varit, men
that´s life.....

Hämtade Engla o Astrid på dagis, efter
att jag plockat upp Edith hos farfar.
Sen åkte vi till T:s jobb, han ville få skjuts
hem eftersom han inte orkade cykla imorse
när det var så snöigt.

Nu sover alla barn o T är o sandar på dagis, vi
har privat förskola o då får vi föräldrar hjälpa till
med diverse sysslor.
Jag känner mig lite trött o nedstämnd, men det
kan nog botas med ett avsnitt av Desperate o en påse
godis=)

Be honest with yourself and you will have peace in
your heart.........

Kram o god natt !!

Kommentarer
Majkie - hockeyfru och hemmafru säger:

ja det gör det verkligen! :)

2009-03-03 | 19:58:25
Bloggadress: http://thisismikaela.blogg.se/
Lotta säger:

Du gjorde helt rätt.

Tyvärr kan jag ju inte säga att det är deras förlust att de inte förstår vad de har sabbat.

För det drabbar ju tyvärr 80 barn oxå.

Och oss andra som arbetar på skolan.

Fan alltså!

Nå´t måste ju göras...

Njut du av din godispåse.

Själv har jag bara te att gotta mig med till Desperate. =(((



Du kan iaf somna stolt!

Du har gjort vad du kan.



Kram



2009-03-03 | 20:58:23
Bloggadress: http://steinsdotter.blogg.se/
Malin- hockeyfruga säger:

hehe nja utvilad vettisjutton men tur ja inte vaknar av barn..hehe, då hade ja nog gått under..nä kanske inte..men passar brorsans barn ibland o de får räcka..för tillfället iaf :D ni får ha en barnfri dag!! bara pyssla om er själva ibland! :)



precis vad vi gjorde..fast utan godis..blev äggröra istället..men lika gott de (intalar jag mig själv) DH är verkligen galet bra..ja är i vanliga fall inte en person som varken har tid eller lust att följa serier..förutom just DH!! ;D

hoppas du får nån ordning på ditt arbetslag!! jobbigt kan jag tänka mig! :S



kram

2009-03-03 | 23:59:16
Bloggadress: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback