Nya Mål...

Tänk vad veckorna går fort, vi är redan inne i september och
tredje veckan på jobbet ligger nu bakom mig...

Jag älskar höstens första månad september, för den är ofta
både solig och alldeles lagom varm och skön...

Även om den här hösten kommer bli intensiv och vara full med
saker som jag måste göra känns den ändå härlig
eftersom jag
vet att jag snart har kommit i land med ett av mina delmål i
livet, min utbildning....

Jag har en rad tankar kring vad jag ska göra när jag är klar
och vart jag är på väg....men fortfarande finns det några frågetecken
som jag hoppas att jag har rätat ut lagom till  julen står för dörren...

Hoppas att ni alla får en jättehärlig helg, här har vi fullt upp med
både barn, tonårs och "gammelkalas"..... och sen ska höstskor inhandlas
och helgens storstädning måste in någonstans också....




Vår lilla Engla som är på High school musical kalas ikväll- hon kände sig så stor
när hon fick sminka sig......och förvånad för jag brukar aldrig tillåta henne att
ha smink på sig ens på kalas......







Kommentarer
Lisa - Mamma till Alice <3 säger:

Så fin hon är din stora tjej. =0)

2011-09-03 | 11:59:17
Bloggadress: http://thecharmedone.blogg.se/
Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak säger:

Så söt! :)

2012-01-12 | 19:18:57
Bloggadress: http://www.finest.se/sojkasframtid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback