Stanna i känslan.....

 
 
Efter dagens middag låg jag och maken en stund i soffan och kramades innan hans träning och barnens läggningar....

Vi tittade på varandra länge och inga ord behövdes, båda två känner samma sak just nu....en väldig trötthet...

Våra jobb tar en väldans tid, barnens aktiviteter, läxor och alla vardagsbestyr slukar oss för tillfället....

Här ligger vi alltså två trötta föräldrar och kramas och inser att livet just nu är intensivt, men att vi trots det stannar i känslan att vi älskar varandra....och att det är det här, just det här som är vårt ankare när tillvaron är stressig....och bara "to much"..

Men nu väntar "sommar-pratarna" och en kopp oboy på mig....och sen det jag väntat på hela veckan "torka inga tårar utan handskar".
Så HIMLA bra, bra men sorglig....

Tjingeling

Kommentarer
Russin säger:

Fina fina Frida <3 Ni har så mycket kärlek och jag kan riktigt känna den av att läsa här <3

Nu är det klart att vi far till egypten den 4 nov, bara mannen och jag.. ska bli så underbart och nytigt.. tänk bara att vi kan tala till punkt, haha..

bokade genom F syrra så 1700 kr per person, jättebillig.. :) kunde inte motstå..

är ni sjuka än ?
kraaam

2012-10-16 | 21:47:22
Bloggadress: http://russinsdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback