Djur, Vatten & Latte...

Med cyklingen blev det...... Nada ! När vi kommit ca 500 meter hemifrån
bestämde sig Astrid för att hon inte kunde cykla, så hon började att gå
istället. Det var ingen ide att tvinga henne eftersom hon var ledsen &
kände sig osäker. Hon har ju inte cyklat sen i höstas så hon är lite
ringrostig, vi får träna i några dagar innan vi ger oss ut på några längre
äventyr.

Så istället leket barnen & T ute i några timmar innan vi åt lunch, sen tog
vi bilen till Vallby för att titta på alla djur som finns där. Morfar mötte upp
oss där för att ta en fika, men döm om vår förvåning när fiket endast hade
öppet tis-sön. Så vi åkte ner till hamnen istället & tog en fika, sen gick vi en
lång promenad efter Mälaren, det blåste jättemycket men i solen var det skönt.

Nu är T & tränar & barnen sitter & pysslar i sina pysselböcker, så jag ska ta
tag i middagsbestyren snart.

Humöret har tagit sig över nollstrecket iaf så jag känner mig lite gladare,
men sån är jag Crazy and Wild ( inte tvärtom haha ).

Kram & Puss ♥ ♥ ♥ ♥

                

     

Efter en heldag ute i friska luften slappade vi framför Tv & Dator........

Kommentarer
A -* säger:

ha naw va söt du är<3

tack så mycket<3

ja detsamma :)

2009-04-06 | 18:07:05
Bloggadress: http://amandavardet.blogg.se/
Elin säger:

Va mysigt det låter med en promenad till Mälaren :)

Och om några dagar ska du se att Astrid kommer att cykla hur långt som hellst :)



Ha en fin kväll!

Kramar

2009-04-06 | 18:49:59
Bloggadress: http://edvinsmamma.blogg.se/
Anna säger:

TACK TACK, så glad jag blir!

Låter som det blev en bra dag med kidsen till slut ändå :-)



Ha en fin kväll med dina hjärtan

kramar

2009-04-06 | 19:10:07
Bloggadress: http://annasinspiration.blogg.se/
madde säger:

nu är kylen och frysen fylld med mat till 1-2 v

skönt*nu ska jag kolla på familjen annorlunda..

2009-04-06 | 19:58:13
Bloggadress: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback