Det " ART:ar" sig...

Min ART-lektion gick jättebra idag, barnen tyckte
det var roligt o rollspelade för fullt.
På eftermiddagen var jag hos Judith o planerade
resten av sociala färdighetslektionerna.
Det är med nöd o näppe vi kommer att hinna våra
30 lektioner innan sommarlovet..

Pratade med tjejerna idag om middagen nästa
lördag, jag ser verkligen fram emot den.
Ska bli skönt att få skratta i några timmar, tänk vad
underbart det är att jag har vänner jag tycker sååå
mycket om.

T är o tränar o Edith o Astrid sover, Engla ligger i sin
säng o ritar så jag ska snart stoppa om henne också.

Lagade en supergod köttfärssås nu på kvällen, jag
hade i creme fraiche o det blev mumma.

Magen är mycket bättre än i går, men gud vad trött
man blir efter att ha haft magvärk!

Jag inbillar mig alltid en massa konstiga saker när
jag har ont någonstans, att jag är döende i cancer o
att mina dagar är räknade.
Jag tror det stavas "HYPOKONDRIKER", eller ;) ??

Kommentarer
Lotta säger:

Ser oxå fram emot midda´n.

Ska bli spännande att träffa dina vänner, de är säkert lika härliga människor som du är.

Kram och ha en skön kväll!

2009-02-17 | 20:11:59
Frida säger:

Du var en av de vänner jag pratade om, förstår du väl!!??;)

Fråga din syster om hon vill komma, hon behöver nog komma bort lite från man o barn...=)

Kramis

2009-02-17 | 20:20:54
Bloggadress: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Anonym säger:

jo jag har börjat inse det... =)

2009-02-17 | 20:38:07
Sara säger:

Skoj med tjejmiddag och va bra att din lektion gick bra.. kram kram

2009-02-17 | 22:00:36
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Martina säger:

Hehe, faktum är att jag inte riktigt är vattuman, och inte fisk heller.. I vissa horoskop sträcker sig vattumannen tom. den 19:e, men på andra ställen börjar fiskarna den 19:e. Jag brukar kalla mig "Vattufisk". =) En smula scitzofreni har ingen dött av eller hur? Kanske därför som mitt humör svajar rätt kraftigt oxå, ena dagen lyckans lycklig och nästa dag plötsligt väääldigt butter, haha.

Ha en bra dag!

Kramar!

2009-02-18 | 10:21:52
Bloggadress: http://martinina.blogg.se/
Malin- hockeyfruga säger:

oj, det kan jag tro!;O jag tycker att VI har full rulle..haha! inte jämförbart med er :) du får njuta av de stunder du kommer ifrån vardagen, som middagen!! alltid kul!:) kram kram

2009-02-18 | 10:22:07
Bloggadress: http://mysunshinestory.blogg.se/
Pelle säger:

Hej Frida!!

VAd kul att det gick bra med ART -lektionerna i dag. Du är en klippa!



//P

2009-02-18 | 13:42:49
Frida säger:

Ja du Pelle, vi får ligga i för att hinna 30 lektioner..

Men det är jätteroligt ska du veta, jag ser framemot att träffa dig o gruppen igen om en dryg månad..

Kram Frida

2009-02-18 | 15:08:13
Bloggadress: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback