Hjärtliga lördag..

Natten har varit ganska lugn, Astrid vaknade en gång
o var på toaletten. Men sen sov de alla tre till runt halv
åtta, så jag kan inte klaga...

Idag ska vi bara vara hemma o mysa, barnen ska få
sina presenter o vi ska laga god mat ihop.
Engla o Astrid gick ut för en liten stund sen o leker för
fullt i sin snökoja.

T o Edith sitter i hennes rum o läser, o jag har precis satt
på lite kaffe.

Tänk på alla ni älskar extra mycket idag, jag är av den
filosofin att du kan ALDRIG säga jag ÄLSKAR dig för mycket
till dina nära o kära.
Kärleken är så fantastisk, den växer sig bara starkare o större
ju mer du gör av med. Tänk på det ;)....

Kommentarer
Anonym säger:

Vilken söt blogg!

2009-02-14 | 11:20:28
Bloggadress: http://surasani.blogg.se/
nina säger:

Love you.

2009-02-14 | 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback