Hoppsan....

Vaknade på soffan för en liten stund sen,
Astrid låg o sussade så skönt bredvid.
Nu har jag lagt henne i sin säng o släckt
inne hos Edith som somnade redan vid
18.30.

Engla blev hämtad av morfar på eftermiddagen,
hon ska vara där till på fredag.
Astrid tycker att det är jättejobbigt när storasyster
är borta, hon har riktig separationsångest o är
jätteledsen.

Så att vara på dagis imorgon utan Engla tyckte
hon inte var nån större hit... men det ordnar sig.

T ringde när han satt på bussen till matchen, skönt
att höra hans röst en stund iaf.
Jag älskar honom så min underbara man, det är så
härligt att veta att det är VI han o jag för alltid...

Nej, nu ska jag sjunka ner i soffan med lite fruktsallad
o glass o titta på ett riktigt kulturprogram Top Model=)

Vi ses om en stund......

Kommentarer
sabina säger:

självklart får du det!

smickrare! ;D

jag har inga länkar till någon just nu, men jag lägger till dig när jag har styrt upp det hela. :)

2009-02-11 | 20:26:20
Bloggadress: http://sabinabergstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback