Inte nu igen!!

Det känns som om allt bara går runt, när ett av barnen
blir friskt börjar det om hos nån av de andra.
Nu är Edith krasslig igen med hög feber o halsont,
åkte o hämtade henne hos farfar vid 14-tiden.
Vi kom hem från doktorn alldeles nyss, hon fick
pencillin för streptokocker stackars liten!

Det är oerhört jobbigt för mig att "bara" jobba 40%, det
är så mycket jag skulle vilja påverka o förändra.
Men eftersom jag inte är där 100% blir jag lätt "bortglömd"
av de övriga i arbetslaget.
Jag är van att styra o ställa o ha kontroll på verksamheten, men
nu har jag noll koll o det gör mig så frustrerad.

Men inser mer o mer att jag aldrig kommer nå fram till dem, så
jag går dit o gör mitt jobb sen får de ha sitt arbetslag för sig själva....
Tråkigt men sant !!

Kommentarer
Anonym säger:

Tack för senast glömde ringa och gratta igår. HAr du tagit upp hur du känner med dina arbetskamrater?Det ska inte vara så på en arbetsplats, alla ska må bra och känna sig delaktiga och framförallt sträva efter samma mål. Love Nina

2009-02-10 | 21:40:05
Nina säger:

Tack för senast glömde ringa och gratta igår. HAr du tagit upp hur du känner med dina arbetskamrater?Det ska inte vara så på en arbetsplats, alla ska må bra och känna sig delaktiga och framförallt sträva efter samma mål. Love Nina

2009-02-10 | 21:41:27
Lotta säger:

Jag förstår precis vad du menar. Din styrande fasta hand skulle göra barnen gott!!

2009-02-11 | 07:21:40
Lotta säger:

Förstår precis vad du menar. Din fasta hand skulle göra barnen gott!

Ta hand om Edith och hoppas ni snart är friska allesammans!



Kram

2009-02-11 | 07:24:39
Lotta säger:

Shit varför händer det där???

2009-02-11 | 07:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback