Irriterad...

på min man är jag idag.
Imorron ska jag ha tjejmiddag o det har
varit bestämt sen länge.
Men så igår berättade han att han skulle
på konsert IGEN!!

Vi pratade om det här redan förra veckan
när han var på AC/DC, o jag trodde vi bestämt
att han skulle skippa konserten imorron.
Tydligen var det inte så......

Planen var att T o barnen skulle sova hos
farmor, men nu blir det bara barnen.
Det jag blir irriterad över är själva grejen,
att han MÅSTE gå för att det är sååå kul!!
O farmor tycker ju om att vara barnvakt, o
visst gör hon det.
MEN det är VÅRA barn o han skulle vara där
TILLSAMMANS med dom......

Förbannade j-vla karl!! O när jag försöker
berätta varför jag blir irriterad förstår han inte.
Han menar att hans konsert påverkar ju inte
min tjejmiddag så vad är problemet....

Men det är just det som är PROBLEMET,
att han inte FÖRSTÅR vad jag menar....

O det här inlägget blev en osammanhängande
sörja, men jag FÖRSTÅR iaf !!!!

Kommentarer
Malin- hockeyfruga säger:

hum.. de va ingen rolig start på helgen.. :S JAG förstår :)



kram på dig!!

2009-02-27 | 10:05:47
Bloggadress: http://mysunshinestory.blogg.se/
Hanna säger:

asså jag FATTAR precis. är inte det typ precis karlar? min kille ex, om han ska åka och handla eller dyl och jag är borta då dumpar han emil hos sina föräldrar, vilka självklrt tycker det är kul att vara b-vakt. medan såfort jag gör någonting, alltid tar med honom. jag försöker förklara att det är vårat barn och han ska vara med oss och göra saker med oss.

2009-02-27 | 10:30:10
Bloggadress: http://hannamariak.blogg.se/
Lotta säger:

Åh!

Jag förstår precis.

Skulle bli tokig.

När du för en gångs skull ska göra nåt.

Och sen är det väl typiskt dom att kläcka ur sig det typ dagen innan.

-"Jaha men det trodde jag att jag sagt"

Nej det har du inte!!!

MORR!!

2009-02-27 | 10:41:20
Bloggadress: http://steinsdotter.blogg.se/
Sara säger:

Karlar i ett nötskal.. antagligen ett samtalsämne under kvällens gång i morgon..

Kramis

2009-02-27 | 17:08:25
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Dannelina säger:

Tja FRIDA jag hörde om konserten mycket senare än dej vill jag liva jag fick veta det vid lunch tid ca..

Vi har inga små barn men ändå..

Det enda som jag kände var att jag tyckte att det var såå bra att Daniel och Oliver fick göra ngt ihop..

Att bröderna fick umgås det var ju oxå ett extra plus...

hoppas att er kväll blir toppen..

:)

2009-02-28 | 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback