Morgon stund har.....

inte alltid guld i mun!
vaknade 06.00 av att både Astrid o Edith var vaken, har
sovit superkonstigt inatt.
Vet inte vad det är ? jag svettas o drömmer om allt o inget.

Engla o Astrid plockade fram frukosten så jag kunde ligga
en stund till, mina hjärtan=)

Sen har jag fortsatt att storstäda på övervåningen, medans
tjejerna lekt tillsammans.

Nu sover Edith o jag ska börja med maten, sen ska vi åka
till Björnön o åka pulka...

Är det bara jag, eller känns vintern extra lång i år???


Kommentarer
Hanna säger:

Abolsut får du det :)



Ja, vintern är onekligen väldigt lång iår. Jag väntar på vår och påskliljor men ser bara snö så långt ögat når =P

2009-02-06 | 14:48:38
Bloggadress: http://hannamariak.blogg.se/
Nina säger:

det är ju piss med all snö, jobbigt och cykla

2009-02-06 | 16:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback