Svårt att lämna något jag tycker så mycket om....

I April ska jag lämna något jag verkligen tycker om, min arbetsplats..
Det är med blandade känslor jag ska säge hejdå till mina kollegor.
Speciellt några som jag verkligen har kommit att tycka mycket om.

Att påbörja något nytt känns spännande, jag känner att det är tid för mig nu 
att starta min resa mot min dröm.

Jag är inte rädd för utmaningen även om jag inser att jag har ett hårt jobb 
framför mig. Det är många som sätter sitt hopp till att jag ska ro detta iland.
Det känns både inspirerande, o väldigt ångestladdat.

Men jag tror på mig själv o vet att jag kommer klara av det, även om det
kommer att bli tufft.

Men nu är nu, och avskedet är några månader bort.....o tur är väl det!!!

Kram på er...............................


 


Kommentarer
Sara säger:

Vad ska du göra?

Ska du gå utbildningen eller börja nytt jobb??

Kramis

2009-02-02 | 20:58:34
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Frida säger:

Börja jobba i Ramnäs som resurspedagog, det känns svårt att lämna de jag tycker om på Starbäck.

Men sånt är livet, ibland måste man lämna något bra för att utvecklas....

sov så gott!!!

kram

2009-02-02 | 21:11:04
Bloggadress: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Sara säger:

Mmm.. då kommer du närmare mig ;)



Jag ser framemot en tjejmiddag. Tack för att du tänker på mig!

Kramis

2009-02-02 | 21:13:14
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Lotta säger:

Du skojar???!!!

Hur ska det gå för oss?

Vem ska svepa in i personalrummet och ge oss all värme och glada skratt?

Det kommer att bli ett stort och tungt avbräck för Starbäcksskolan. Men vi får vara glada att vi fått "låna" dig några år och fått tagit del av din starka personlighet.

Lyckliga Ramnäs! Domhar begåvats med en av de bästa lärarna i den här kommunen samt den skönaste av alla arbetskamrater.

Jag önskar dig naturligtvis massor av lycka till. Du ska naturligtvis gå i riktning mot din dröm.

Men just nu tänker jag bara vara egoistisk. :-(

Jag kommer att sakna dig. Det är vi många som kommer göra!

Starbäck mister en del av sin charm i mina ögon.

BUHUHU!

2009-02-03 | 13:33:20
Frida säger:

Du får inte skriva så där! Du känner ju mig, bara tanken att lämna alla jag tycker så mycket om gör mig gråtfärdig.

Jag kommer verkligen att sakna DIG, ULRICA o JENS.

Jag hoppas innerligt att vi kommer fortsätta att vara vänner.

Jag ska ha tjejmiddag lördagen den 28/2 då hoppas jag verkligen att du kommer...

Många kramar Frida

2009-02-03 | 19:02:58
Bloggadress: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Lotta säger:

ÅHH! Vad skojigt. Jag är given!

Sköt om dig!

2009-02-03 | 20:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback