Trygghet eller inte....

Varför träffar jag alltid fel sorts män?
Det här säger en av mina bästa vänner till mig varenda gång en
relation tar slut.

Varje gång är det samma sak, hon är sååå kär, han är sååå perfekt.
Men det slutar med att han är sååå omogen,  såå egoistisk o  sååå elak.

Efter varje avslutad relation är hon alltid lika frågande till varför  just
hon, ALLTID springer på rötäggen.
Det enda hon vill ha är ju en trygg o snäll man.

Mitt svar till henne är då ( alltid): Att nej det är det inte, för var det den typen
hon sökte skulle hon inte bli tillsammans med raka motsattsen.
O det är det hon gör. Varje gång!!!

Min fulla övertygelse är att man faktiskt drar till sig den typ av människa
som man söker.
Tycker man att trygghet är A o O i en relation är det den typ av man, man finner.
Om du däremot eftersträvar spänning o farlighet är det just en sån man som
du kommer attrahera.

För om du inte själv är medveten om vem DU är o vad DU behöver kommer
Du få söka i all oändlighet....

Det är faktiskt du som formar ditt liv, makten ligger helt i dina händer...
Ditt liv blir till vad DU gör det till!!!
Kom ihåg det..............................

Kommentarer
Sara säger:

Hmm.. du är fortfarande klok som uggla. Vad ska detta sluta i måntro..hihi

2009-02-03 | 22:14:21
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback