Varför?

Varför är jag så oerhört trött, den gångna natten skiljer sig inte
från de sista hundra;)!

Engla o Astrid är på dagis, ingen ville idag så det blev operation
övertalning då jag behövde storstäda.
Eftersom de bara går två dagar i veckan, blir det så långt mellan
gångerna om de hoppar över en dag.

Känner mig fortfarande halvkonstig ( ja, mer än vanligt alltså! )
o jag vet inte varför..

Har ångest över hur jag ska göra med Chicagoresan, det vore
superkul att åka med pappa men jag har så mycket jag
planerat in hemma...

Ska åka till pappa när Edith vaknat, tänkte prata med honom
fika lite......

Nej, nu måste jag förtsätta storstäda!
Ha en skön torsdag...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback