Vilken tur!!

Att jag har en sån underbar familj, då känns allt så mycket
lättare..

Kakor, bullar, rulltårtor, biskvier, kladdkaka, muffins, drömmar,
kolakakor o syltkakor, kalas hos mig är som att vara på ett konditori.

Åh, tänker ni vilken bullbakerska!
Knappast säger jag då! det är min underbara svärmor som är så
duktig o snäll o bakar till mitt kalas....

Kvällen kommer tillbringas i lugnets tecken eftersom jag är följande:

* lite trött
* lite ledsen
* lite pms-ig
* lite ömklig
* lite allmänt deppig

Men det är idag, i morgon är det bara att ta nya tag.....

Kris betyder ju utveckling, o eftersom jag har lite småkriser
då o då borde jag vara väldigt " utvecklad ";) Eller??

Kommentarer
Lotta säger:

Vissa dagar är ju bara sådär. Men som i sången "...i morgon är en annan dag".

Då hoppas jag att vi ses!

Kram

2009-02-08 | 18:11:50
Frida säger:

Är ledig i morgon då jag har dagar att ta ut för ART-kursen...

Ska till Judith en sväng på em, får se om jag hinner in till er ett tag....



kram, kram

2009-02-08 | 18:29:05
Bloggadress: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Sara säger:

Ledig.. det var värst. har man fått kompdagar redan?

Trodde I-B skulle göra någon plan för det..

Själv ska jag och Åsa jobba med ART på em..

kramis

2009-02-08 | 18:30:27
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Nina säger:

Tack för trevligt kalas med mycket gott, ni har så fint hemma. Flickorna växer så det knaka. Imorgon är en annan dag love Nina

2009-02-08 | 20:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback