" Velpella "

Har bytt utseende igen på min blogg, hittar ingen som riktigt känns som mig. Skulle vilja vara gudomligt duktig på datorer så att jag kunde skapa mig en helt egen sida.

Men nu är jag inte det så den här får duga ett tag nu....

Edith är superdålig, somnade redan vid 17.45,  Engla o Astrid har precis somnat så nu tittar T på hockey (ovanligt eller hur  ) och jag ska faktiskt förbereda lite inför ART-lektionen som jag ska hålla på tisdag......När man är sjuk är det skönt att ligga i soffan o titta på tv....


Kommentarer
Sara säger:

Lektion redan på tisdag. Huga!!!

Vi ska planera i morgon för att informera föräldrarna om vårat arbete..

Känns som att vi kommer att få jobba ihjäl oss i morrn + en heldag nästa vecka för grovplaneringen..



Jo det är ljusare med snö. Här har vi iaf piggat på oss mer eller mindre.



Jo vi kan väl fundera ut en plan ang den ekonomiska biten för KBT´n

Kram på´re

2009-01-29 | 19:12:31
Bloggadress: http://charliot.blogg.se/
Nina Nilsson säger:

Kul med egen blogg, bra upplägg kram Nina

2009-01-30 | 11:27:45
Lisa säger:

Vad fint ni verkar ha det hemma... ;0)

2009-05-19 | 21:28:38
Bloggadress: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback