Dagen...

bjuder inte på några större utsvävningar. Vi ska snart bege oss till affären för att handla blöjor o schampo, skulle köpt det igår med glömde helt bort det.
Astrid vaknade vid 06.30 o då gick jag o la mig bredvid henne så vi somnade om till 07.30 då de andra två bestämde sig för att det var slutsovet....

Har hela tiden så många projekt som jag skulle vilja får gjorda, men för det mesta rinner dom ut i sanden eftersom tiden helt enkelt inte räcker till. Eller det är väl en prioriteringsfråga, o eftersom barnen kommer på plats 1-oändlighet så finns det liksom inte utrymme för så mycket annat för tillfället...

Saker vi skulle behöva göra, men inte hittar tid till:

* tapetsera klart under trappan
* sätta alla golvlister o dörrfoder på plats
* fixa alla barns rum helt klara
* renovera toaletten på övervåningen
* bygga altan på baksidan
* bygga altan på framsidan
* gräva bort buskar
* så gräsmatta

Men om jag iaf skriver en lista så är jag en bit på väg, o kanske kanske så är några av sakerna gjorda nästa gång jag skiver ett inlägg om det här ;)

 VÅR FRÄMSTA PRIORITET.....



Kram & Puss ♥ ♥ ♥ ♥





Kommentarer
Lotta säger:

Men precis, det finns så mycket man skulle vilja göra.

Hela tiden.

Ti, pengar, ork och lust.

Saker som behövs men som ibland inte räcker till.

Usch jag jobbar till 6 i kvälll.

Tyck lite synd om mig snälla!

Pussen!



2009-03-20 | 10:16:22
Bloggadress: http://steinsdotter.blogg.se/
Em säger:

Som vanligt har du naturligtvis helt ratt,

du visa kvinna! & vi fick faktiskt till en

ratt sa mysig SEN kvall nar han val kom igar :)

Idag ar det Bullen som firas, haha :)



Ha en fin dag! Kramar

2009-03-20 | 11:24:36
Bloggadress: http://mammaochbullen.blogg.se/
Leia säger:

Tack så jättemycket!!

Ha en fin fredag.

Kram

2009-03-20 | 12:24:32
Bloggadress: http://onlyforever.blogg.se/
Nina säger:

Det är skönt att skriva upp saker som man vill få gjorda då har man på något sätt fått ur sig det, det är ju jobbigt att ha allt inombords ellerhur. Kram

2009-03-20 | 21:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback