Fina, mysiga...

Nettan har jag träffat idag, superhärlig dag har det varit ! Vi träffades på "Systrarna" o fikade en lång stund, hon hade med sig sin goa dotter medans jag var helt barnfri... Jag tog en hallonsmoothi med ostfralla o Nettan drack en latte, det var MUMS !
Sen gick vi runt på stan en stund, o Nettan hittad en skitsnygg väska ( blir nog mitt nästa köp ), en svart med axelband. Jag var på väg att köpa mig en svart 30-tals hatt, men mitt konto är ekande tomt för nöjes-shopping så den får vänta tills lönen trillar in på kontot nästa vecka ;)

Nu har barnen precis blivit hämtade av mormor, så jag & T & Edith ska åka o storhandla på Maxi. Ett härligt lördagsnöje, eller hur ?? Not, men kylen är tommare än tommast så vi är tvungna, o lika bra att passa på när vi bara har ett barn...

Kvällen kommer vi spendera i soffan framför tv:n. vi ska väl antagligen titta på Robinson ska bli kul att se hur det är den här gången....

Må så Gott !!

Kram & Puss ♥ ♥ ♥ ♥

 Engla spelat Bolibompa-spelet....

 Astrid tittar på syrran...

 Busfröet som tar systrarnas godis fats hon inte får...

 Godis ÄR gott......

 Lekstund innan maten...





Kommentarer
Elin säger:

Dom är så fin dina flickor :)



Jag ska absolut se Robinson, ett efterlängtat program ;)

Ska du se det?

Kramar

2009-03-21 | 18:34:27
Bloggadress: http://edvinsmamma.blogg.se/
Lotta säger:

Låter ju inte helt fel.

Var oxå en sväng på stan, men inge fika blev det. =(

Det är väl skönt att handla en lördagskväll för då lär det ju va rätt tomt i affären.



I morgon bär det av till Sandviken.

Kram

2009-03-21 | 18:55:47
Bloggadress: http://steinsdotter.blogg.se/
Nina säger:

Dom är så fina, Edit är så lik sin far puss o kram

2009-03-21 | 19:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback