Jag

känner mig lite halvnere idag, konstigt med tanke på det
otroligt vackra vädret....
Men sån är jag ofta, när livet visar sig från sin bästa sida
är det som om jag alltid blir lite moody...
Knepigt med sant!!

Drömde om min förredetta vän härom natten, har inte tänkt
på henne alls den sista tiden. Men  så var hon plötsligt där i
drömmen..
O nu har jag tänkt mycket på vår förlorade vänskap i några dagar!
Det är så konstigt för hur kan jag sakna något som inte var något,
hela vår vänskap fanns ju bara i mitt medvetande. Den var varken
äkta eller verklig....

Men på nått sätt så saknar jag det jag trodde vi hade, o det är det som
känns så sorgligt...
Jag vet inte riktigt hur jag kan sörja något som egentligen var INGENTING....

Hoppas att ni alla mår bra iaf o njuter av söndagen!!

Kram & Puss ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Anna säger:

Hoppas du får en fin dag i solen trots grubblerier, i bland måste man älta, men hoppas att det inte vara hela dagen.



Va rädd om dig

massor med kramar

2009-03-15 | 10:26:54
Bloggadress: http://annasinspiration.blogg.se/
Elin säger:

Härligt med fint väder! Här är det grått och trist, men man får hoppas att det blir finare längre fram mot dagen.



Drömmar kan vara så knepiga, människor man nästan glömt bort kan komma tillbaka. Och det är klart man går och grubblar då...



Ha en kanonsöndag i det fina vädret!

Kramar

2009-03-15 | 10:35:54
Bloggadress: http://edvinsmamma.blogg.se/
Nina säger:

Suttit i solen och njutit hela eftermiddagen. Det som är jobbigt med vänskap är att man utvecklas och går åt olika håll. Relationen med en väninna är ofta känslomässigt som i en kärleksrelation, det är jobbigt när den går sönder. Du får minnas era fina stunder, kanske era liv möts igen. Syster

2009-03-15 | 19:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback